اسرائیل مدعی ترور دوتن از رهبران مقاومت حماس شد بورل: اسرائیل، اعتبار اروپا را در مخاطره می اندازد حماس: آمریکا و بایدن مسئول جنایت در رفح هستند جنایتی دیگر در رفح با بیش از ۳۰ شهید توسط صهیونیست‌ها (۷ خرداد ۱۴۰۳) شهادت بیش از ۱۹۰ فلسطینی در بمباران رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته (۶ خرداد ۱۴۰۳) وزیر خارجه سودان: ایران این مرحله حساس را با موفقیت پشت سر می‌گذارد جهاد اسلامی: عملیات جبالیا ضربه استراتژیک بزرگی به اسرائیل و آمریکا بود لاپید: دفتر نتانیاهو عامل انتشار ویدئوی تمرد نظامی است دیدار سفیر کویت در ایران با استاندار خراسان رضوی هلاکت و زخمی‌شدن ۲ نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۶ خرداد ۱۴۰۳) عملیات استشهادی در شمالی شرقی الخلیل (۶ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: ثبات قدم اعضای دولت، نشان از اقتدار است تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ و مطالبه توافق تبادل اسرا رایزنی سفیر ایران با وزیر کشور عربستان درباره حج شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان (۶ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی درگذشت مادر گرامی «سید حسن نصرالله» را تسلیت گفت شلیک بیش از ۶۰ راکت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت والده دبیرکل حزب‌الله لبنان درخواست نمایندگان مشهد از سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حمله موشکی گسترده از لبنان به الجلیل و جولان اشغالی
سرخط خبرها

پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد| وزیر کار: مشکلات کارخانه «آذرآب» رفع شده است

  • کد خبر: ۱۶۳۷۳۳
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
  • ۸
پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد| وزیر کار: مشکلات کارخانه «آذرآب» رفع شده است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان در صندوق تأمین اجتماعی از چند روز قبل خبر داد و گفت: این پرداخت‌ها تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که مبلغی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدصولت مرتضوی در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سوم سیما اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را با توجه به شناخت جامعی که نسبت به مسائل اساسی کشور دارند «مهار تورّم و رشد تولید» نامگذاری کرده‌اند.

وی که در دو روز گذشته سفری به استان مرکزی داشت، با تأکید بر این‌که لازمه مهار تورّم، رشد تولید است، ادامه داد: تقریباً تا قبل از روی کارآمدن دولت سیزدهم، در استان مرکزی ۲ کارخانه‌ای که از افتخارات کشور هستند تعطیل بودند و کارگران برای دریافت حقوق معوقه مطالباتی داشتند که خوشبختانه دولت سیزدهم آستین همت را بالا زد. با تمهیدات و تصمیم‌های مؤثر در دولت مردمی سیزدهم تعداد قابل توجهی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به مرحله جدید تولید بازگشتند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: طی بازدیدی که از کارخانه هپکو داشتم مسئولان اعلام کردند که سال قبل، از تولید صفر به ٢۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و راهسازی رسیده‌اند و برنامه آن‌ها برای سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰۰ دستگاه است که رشد بسیار خوبی خواهد بود. همچنین مشکلات کارخانه «آذرآب» با برنامه‌ریزی دولت رفع شده و این کارخانه نیز وارد مرحله تولید شده است.

مرتضوی ادامه داد: به‌عنوان مثال، در استان مرکزی حدود ۶۵۰ مجموعه وارد مدار تولید شده است و در سراسر کشور در حوزه‌های پتروشیمی، دارو، مس، مواد غذایی و ... شاهد رشد تولید بوده‌ایم و این به منزله کاهش هزینه‌هاست و با ادامه این روند مهار تورّم را نیز خواهیم داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که با همت مردم بتوان تولید را افزایش داد و تورّم را مهار کرد و یادآور شد: دولت مردمی سیزدهم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برنامه‌هایی پیرامون مهار تورّم داشته و دارد که گام‌به‌گام و با دقت اجرا می‌شود.

مرتضوی در پاسخ به پرسشی دیگر گفت: امسال جزو بی‌نظیرترین سال‌هایی است که مجموعه دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای پرداخت حقوق بازنشستگان از بانک‌های عامل و بانک مرکزی استقراض نکرده، بدون دغدغه و در وقت مناسب حقوق فروردین و اردیبهشت‌ماه را پرداخت کرده است.

وی اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال در صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری بازنشستگان پرداخت شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان در صندوق تأمین اجتماعی از چند روز قبل خبر داد و افزود: این پرداخت‌ها تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که مبلغی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
0
بازنشستگان نمی‌توانند دست نیاز به سوی دیگران دراز کنند
مسئولان محترم لطفاً پاسخ دهند که با این مستمری اندک بازنشستگی چگونه می‌توانیم زندگی کنیم و شارژ ماهانه واحد مسکونی خود را بپردازیم؟ ما بازنشستگان انسان‌های آبروداری هستیم و با این سن و سال نمی‌توانیم برای کمک‌گرفتن دست خود را به سوی دیگران و حتی فرزندان‌مان دراز کنیم.
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
0
پرداخت مابه التفاوت از مهر ماه سال 1401 آغاز می‌شود ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری از پرداخت مابه التفاوت نیست چرا؟
امروز شنبه 23 اردیبهشت ماه سال 1402 هست معوقات 2 ماهه تیر و مرداد ماه سال 1401 بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هنوز هم واریز نشده است چرا؟
و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو نیست چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
0
ضرورت اجرای دقیق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
گویا بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی جزو فراموش شدگان دولت هستند، در چند سال اخیر تورم‌های بالای ۵۰ درصدی و تورم بیش از ۷۰درصدی گروه خوراکی‌ها به شدت بر معیشت این گروه اثر منفی گذاشته و عملاً همسان‌سازی را هم بی‌تأثیر کرده است. چرا نمایندگان محترم مجلس برای اجرای کامل و درست همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقدامات اساسی انجام نمی‌دهند؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
2
ماه پیش که روز۳۱ غروب ریختن چند سال پیش صبح زود مریختن ولی حالا هی دیرتر میریزن بنده خدا شاید خبر نداره ، یکی بهش بگه لطفا
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
2
آقای مرتضوی عزیز به تأمین اجتماعی ابلاغ کنیدجدول پرداخت حقوقها به پایان وقت اداری 31هرماه مولکول نکند
اجرکم عندا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
اف بر صدا وسیماوخبرنگارانش که خود ودولت ومجلس و....دروغگویان این زمانه اندلعن ونفرین خدا بر منافقین که شماها از کفار بدترید بجای پیشرفت پسرفت داریم!؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
جناب وزیر،در کشور ژاپن ،سرمایه گذاری این کشور در سایر کشورها با پس انداز بازنشستگان که در بانک ها هستند صورت میگیرد.آن وقت تامین اجتماعی با غیر قانونی و به نام قانون 25درصد بازنشستگان را پرداخت نمی کند.آقای وزیر من بازنشسته را با 26 سال بازنشسته کردند،آیا شما نمی دانید بازنشستگان در چه شرایط سختی زندگی می کنند؟آقای وزیر آیا می دانید بالاترین خشونت در جامعه فقر است که شبانه روز انسان های شریف بازنشسته با آن دست بگریبانند؟
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
1
از سال گذشته 35 هزار نفر متقاضی وام قرض‌الحسنه باقی مانده بودند که طی چند روز گذشته وام این عزیزان پرداخت شد. سوال اینجاست که کدام بازنشستگان پرداخت شده است
در این مورد پاسخ و توضیح به دهید
کدام بازنشسته‌ها وام 12، 15، 30، 50 و 100 میلیون تومانی می‌گیرند؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->